Met regelmaat zetten wij één van onze uitzendkrachten in de spotlights. Deze week Dennis (43) uit Heeten, werkzaam bij Hamer B.V. waar hij de functie van servicemonteur vervult. Hieronder zijn verhaal.

Hoe lang werk je al bij Hamer B.V. en hoe ervaar je Hamer B.V. als werkgever?
Op 1 maart 2017 ben ik begonnen met werken voor Hamer B.V. Ik ervaar Hamer als een goede werkgever omdat er tijd en energie in mij geïnvesteerd wordt. Voorheen was ik offsetdrukker waardoor ik nog het nodige moest leren om de functie van servicemonteur goed uit te kunnen oefenen. Ik heb drie maanden meegelopen met een ervaren servicemonteur om de werkzaamheden uiteindelijk zelfstandig uit te kunnen voeren. Tevens word ik intern geschoold zodat ik me nog verder ontwikkel.

Wat zijn je dagelijkse werkzaamheden?
Mijn dagelijkse werkzaamheden zijn het plaatsen van meetsystemen op tankinstallaties, het installeren, onderhouden en controleren van de elektronica van betaalautomaten en technische elementen aan tankinstallaties. Daarnaast draai ik ook storingsdiensten.

Wat maakt het werk voor jou aantrekkelijk?
Mijn werk is erg afwisselend. Voor mijn werk ben ik veel op pad, wanneer ik op de zaak aanwezig ben is dat om werkmateriaal op te halen of voor interne scholing. Omdat ik veel op pad ben kom ik op verschillende plekken in Nederland, wat erg leuk is. Daarnaast heb ik veel vrijheid tijdens mijn werkzaamheden en wordt er niet constant op mijn vingers gekeken. Uiteraard moet je je werk wel goed uitvoeren.

Welke vaardigheden en eigenschappen heb je nodig om dit werk uit te kunnen voeren?
Het belangrijkste is om interesse te hebben voor techniek en dat je technisch inzicht hebt. Gedisciplineerd moet je voor dit werk ook zijn; ik maak lange dagen en bezoek vaak meerdere locaties per dag. De werkzaamheden moeten daarom tijdig en nauwkeurig afgerond worden.

Waarom heb je destijds voor JANS uitzendbureau gekozen en hoe ervaar je het onderlinge contact?
Via bekenden ben ik in contact gekomen met Justin Schaufeli, de vestigingsmanager. In eerste instantie was ik in algemene zin aan het kijken voor een nieuwe uitdaging en niet zo zeer voor een specifieke functie bij Hamer B.V. Tot het moment dat Justin mij op de functie van servicemonteur wees en van het één het ander kwam. Het contact met Jans ervaar ik als goed. Zoveel contact heb ik niet met ze, alles gaat goed tot zover. Wanneer ik vragen heb dan word ik altijd snel genoeg geholpen.